Tietoa mainostajalle ›

MYYDÄÄN: QUINNY ZAPP XTRA

HUOM: RATTAAT ON MYYTY! Voi, nyt tämä ilmoitus on tehtävä, vaikka ei yhtään huvittaisi. Meillä ei tule käytettyä enää superhyviä Quinny Zapp...

HUOM: RATTAAT ON MYYTY!

Voi, nyt tämä ilmoitus on tehtävä, vaikka ei yhtään huvittaisi. Meillä ei tule käytettyä enää superhyviä Quinny Zapp Xtra-matkarattaitamme ja ne ovat valmiina siirtymään seuraavaan matkailevaan perheeseen. Kyseessä on suositun Zapp-matkaratasmallin uudempi xtra-malli, minkä uskoisin olevan markkinoiden paras matkaratasmalli keveyden, pienuuden ja erikoisominaisuuksien takia. Myytävä ratas näyttää tältä:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pakettiin kuuluu Quinny Zapp rataskehikko sekä xtra istuin. Istuin on "limited edition" graphic purple (sama ratas esimerkiksi täällä). Sen lisäksi mukaan tulee sadesuoja, adapterit Maxi-Cosi kaukalolle, mikä voidaan asentaa rataskehikkoon istuimen sijaan. Mukaan tulee myös ostoskori, mikä on kyllä ihan surkea ja pieni, sen varaan ei kyllä kannata laskea :)


Euroopassa Quinnyn suositus painoraja on 15kg, mutta Amerikassa saman mallin rattailla painoraja on 50 lbs (22.5kg). Syynä tähän on jokin Euroopassa pakollinen turvatesti, mitä Quinny ei ole tehnyt. Eli kyllä ne helposti yli 15 kiloista kestää.


Rattaat poikkeavat useista matkiksista sillä, että ne saa makuuasentoon (kts kuva 5 ja 6), sekä myös kasvot työntäjään päin (kts kuva 6. ja 7.). Yhteensä istuimen asentoja on 5. Rattaissa on hyvä kuomu, missä pitkälle menevä aurinkolippa, minkä voi taittaa kuomun alle halutessaan. Sivuilla kuomussa kurkisteluikkunat mistä lapsi näkee maisemat myös kuomun ollessa auki. Kolmipistevaljaat.


Hieman yli vuoden vanhat rattaat on hyvässä kunnossa, pieniä käytönjälkiä toki löytyy kasauksesta johtuen rungosta ja jalkaosa hieman kuluneempi, mitä todella hyväkuntoinen kuomu ja muu päällinen. Koon puolesta vaunu palvelisi meillä vielä pitkään, mutta jostain syystä käytämme vain kuomuttomia vanhoja Brion ponyja, missä ei ole vöitä ei mitään. Älkää kysykö miksi :D Siksi siis hyväkuntoiset rattaat seuraavalle kulkijalle hintaan 230 euroa, vain haku Helsingistä. Varaukset meiliin.

8 kommenttia

  1. Vitsi mä niin himoitsin näitä, mutta kun ei ollut tuplamallia. Meillä oli esikoisella se vanhempi malli, ja oli kyllä ihan mahtavat rattaat, ainoa mitä kaipasin oli juuri nuo x-tra -ominaisuudet: makuuasento ja kasvot työntäjään päin. Ja tulipas turha kommentti. ;)

    VastaaPoista
  2. joo, nuo on hiton hyvät rattaat noiden ominaisuuksien takia. En oikein ymmärrä miksi me edes käytetään vain niitä vanhoja pony-rattaita, mutta kun ihminen ei monia tarvi, nämä saa luvan lähteä!

    VastaaPoista
  3. No johan! Olen koko kevään etsinyt käytettyjä matkarattaita. Nyt matkan lähetessä, kun mieleisiä ei ollut löytynyt, päädyin ostamaan uudetl liikkeestä lauantaina. Lauantaina ja nää postaat tämmöstä sunnuntaina! Onneksi kirjoitit quinnyjen tavaratilan olevan pieni,se hieman helpotti. Paitsi eii noissa uusissakaan mikään iso ole. Myydäänkö jossai vaunuihin peräkärryjä!
    Kiva blogi sulla :)

    VastaaPoista
  4. näinhän se yleensä meneekin, että juuri kun on löytynyt, löytyisi lisääkin. Tuo tavarakori on aika onneton, kestää 5kg painon jos sinne jotain mahtuu. Ratkaisin ongelman kyllä helposti sellaisella kaksisankaisella pussukalla, mikä mukavasti pysyi noissa työntöaisoissa. Toivottavasti sunkin uudet rattaat on yhtä hyvät kuin nämä, etsin itse vaikka minkälaisia matkiksia mutta päädyin satsaamaan näiden huippuominaisuuksien vuoksi enkä oo katunut kyllä :)

    Kiitos blogikehuistakin!

    VastaaPoista
  5. Meillä ei ole ratastarpeita (kun löytyy nuo Zapp Xtrat omasta eteisestäkin :D), mutta huikkaa potentiaalisille ostajaehdokkaille, että hyvät rattaat ovat ja matkaratas nimityksestä huolimatta kyllä noilla pärjää (asvaltilla) hyvin ihan arkikäytössä! Tuo naama työntäjään -asento, hyvät turvavyöt ja sitterimäinen istuin sekä eri kallistusmahdollisuudet mahdollistivat, että voitiin ottaa rattaat käyttöön 5kk ikäisellä refluksivauvallamme, joka ei pystynyt vielä matkaamaan yhdistelmävaunujemme ratasversiossa, eikä suostunut muuta kuin karjumaan yhdistelmien vaunukopassa (makuuasento oli tuskaa). Käytettiin noita sit koko viime kesä (lumien tultua taivuttiin yhdistelmien käyttöön, pienet renkaat kun eivät ole paras mahdollinen valinta loskaan ja jäähän), mutta oi kun oli kiva ottaa rattaat taas käyttöön lumien sulettua.

    Vielä pienempään tilaan nuo rattaat saa (käytännössä tuon runkon taiteltuna vaatima tila), jos tilaa niihin Quinny Zapp -kankaat (noin 60 euroa muistaakseni) ja silloin mahtuvat vaikka käsimatkatavaraan lentokoneeseen tai fillarin tarakalle. Musta tämä on todella kätevää, että samat ratasrunko eri lisäosin palvelee monessa käytössä :)

    Hih, oliks tarpeeksi myönteisiä kokemuksia (huonot puolet on että on vaikea työntää yhdellä kädellä, ei säätömahdollisuuksia työntöaisan korkeudelle, pieni tavarakori,, mutta nää on pikkuvikoja musta ottaen huomioon sen pelastuksen mitä rattaat meille toi viime kesänä :)).

    VastaaPoista
  6. Hmm, minä ainaki työnnän yhdellä kädellä 12kg lasta näissä jos vaikka puhun kännyyn/juon kahvia.
    Meidän rungossa om vuosiluku 05, ja rataskankaat beiget eli lie ihan ekoja noita zappeja mitä tehty ja myyty 2006 tienoilla.
    Meille ostin mustan xtran istuimen ja kivat on, ei ole huollettu yhtään meillä ja aiemmasta omistajasta en tiedä.

    VastaaPoista
  7. Saanko kysyä kokemuksia? Ostin käytettyinä nuo Quinny Zapp extrat ja olisi tarkoitus lähteä ulkomaille ja saada rattaat käsimatkatavaroihin. Mutta tuo istuin/kangasosahan ei taivukaan ja mene samaan pussiin tuon rungon kanssa, joten huolivatko myös rattaat ns.kahdessa osassa matkustamoon? Miten olette toimineet, vai onko kaikilla joku muu malli jossa saa istuinosankin taivutettua...? Kiitos jo etukäteen avuista!

    VastaaPoista
  8. Moi! Mulla ei oo koskaan ollut noi mukana lentokonematkalla, joten en osaa neuvoa valitettavasti.

    VastaaPoista

Kommenttien valvonta päällä.

Flickr Images